The Relationship Between Brands And Music Needs To Evolve 05/2017

Retrouvez ici les interviews de responsables synchro, les articles consacrés au rôle de la musique dans la publicité, etc

Aucune demande de musiques ou de vidéos ne sera prise en compte dans cette rubrique.

Modérateurs : fifoox, dingo

Avatar de l’utilisateur
shadow's lisa
Modération Powaaaa
Messages : 53956
Inscription : sam. 16 oct. 2004, 17:53
Contact :

The Relationship Between Brands And Music Needs To Evolve 05/2017

Message par shadow's lisa » lun. 29 mai 2017, 12:23

The Relationship Between Brands And Music Needs To Evolve

By Andy Walsh - 05.25.17


Modern partnerships between marketers and artists should go far beyond just a song in an ad.


Music is what anthropologists call a “cultural universal.” It’s one of the few constants across the diverse cultures of the world that is practiced and celebrated in every society.
And while it manifests differently across a wide range of industries and cultural disciplines, there is no denying the huge role it plays in people’s lives, the passion it evokes, and the emotion it can communicate, even breaking down language barriers.




:)
.

"On ne conseillera jamais assez aux gens de mourir suffisamment tôt pour ne pas devenir ce qu'ils détestaient quand ils étaient jeunes - ce qu'on appelle la jurisprudence Daniel Cohn-Bendit." @Guillaume Meurice

Répondre

Qui est en ligne ?

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 1 invité